RBD WORLD TOUR SERBIA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

RBD WORLD TOUR SERBIA

RBD WORLD TOUR SERBIA
 
PrijemLatest imagesTražiRegistruj sePristupi

 

 Maite prica o Ponchu

Ići dole 
AutorPoruka
Alexandra Uckermann
Admin
Alexandra Uckermann


Broj poruka : 160
Datum upisa : 11.04.2009
Godina : 31
Lokacija : Con Christopher en su casa :-)))

Maite prica o Ponchu Empty
PočaljiNaslov: Maite prica o Ponchu   Maite prica o Ponchu Icon_minitimePon Apr 13, 2009 7:37 pm

En entrevista al " El Universal " Maite Perroni comenta que tiene contacto con todos los Rbd's inclusive con Poncho , confiera un trecho de la entrevista :

Usted sabía que Poncho ( Alfonso Herrera ) esta en Venezuela filmando la película con la actriz Ruddy Rodríguez ?

Sim, él mismo me comentó.Hace algunos días que él me escribió y me dijo que esta mucho contento en Venezuela, que protagoniza una historia de época llamada Venezzia y que estuvo en varios locales del país.Esta emocionado y me dijo que en Caracas las personas no se olvidan del RBD.

Comenta la actriz de Cuidado con el Angel .

~PREVOD~

U casopisu “Univerzal”, Maite Perroni komentarise kako je u kontaktu sa svima iz RBD-a cak I sa Ponchom, potvrdjeno u jednom pasusu u casopisu:

Vi znate da je Poncho (Alfonso Herrera) u Venecueli I da snima film sa glumcem Ruddiem Rodríguez.

On licno mi je rekao.pre nekoliko dana pisao mi je I rekao mi je da je veoma zadovoljan u Venecueli, da glumi jednu pricu epohe zvane Venezzia I da je bio na nekoliko lokacija zemlje. Uzbudjen je I rekao mi je da u Carcasu ljudi nisu zaboravili RBD.

Komentarise glumica Cuidado con el Angel.
Nazad na vrh Ići dole
https://anahiworldtourserbia.serbianforum.info
 
Maite prica o Ponchu
Nazad na vrh 
Strana 1 od 1
 Similar topics
-
» Pesme za Maite
» Maite Biografija
» Kampanja Maite
» Da li vas je Maite razocarala?
» Maite y William

Dozvole ovog foruma:Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
RBD WORLD TOUR SERBIA :: Maite Perroni Beoriequi-
Skoči na: